Monica van BuUren - Reisverslag uit Salo, Finland van Monica Buren - WaarBenJij.nu Monica van BuUren - Reisverslag uit Salo, Finland van Monica Buren - WaarBenJij.nu

Monica van BuUren

Door: Brokken piloot

Blijf op de hoogte en volg Monica

22 November 2013 | Finland, Salo

Hallo allemaal,

even een leuke anekdote tussen door over mijn beroemde neef Armin van Buuren.
Gisteren hadden een heel stel van Hakis (waaronder ik) een workshop in Turku. De bedoeling van deze workshop was dat elke groep die uit hetzelfde land kwam iets vertelde over hun land.

Ik zat samen in een groep met Bob, Sjoerd en Nelleke. Toen we de presentatie aan het maken waren, kwam een van de jongens met het idee om net te doen alsof Armin van Buuren mijn neef was. Zo gezegd zo gedaan, dus mijn achternaam in de presentatie veranderd van van Buren naar van Buuren. Wat ik nooit had verwacht was dat er iemand ook daadwerkelijk Armin van Buuren kent maar we hadden de eerste slide nog niet geopend of een meid riep al: "Wie is Monica?"

Na duidelijk gemaakt te hebben dat ik Monica was, zei ze meteen maar jij hebt dezelfde achternaam als Armin. Sjoerd riep er meteen achteraan ja dat is zo, ze zijn nicht en neef. Helaas geloofde de meid het niet meteen maar naar allebei nog een keer heel hard gezegd te hebben dat het echt waar is, was ze nog niet helemaal overtuigd maar omdat we geen tijd hadden te discussiëren, hebben we gezegd dat we er later nog op terug zouden komen.

Helaas hadden we maar heel weinig tijd dus konden we niet de hele presentatie laten zien maar uiteraard hebben we wel de slide laten zien van mijn grote neef Armin van Buuren. (Van te voren had ik even wat informatie opgezocht en opgeslagen want stel er zou een fan zitten dan kon ik wel feiten over hem op lepelen ;P )

Maar het mooiste komt nog. Aan het eind van de presentatie kwam die meid die fan is van Armin van Buuren naar mij toe en vroeg om mijn handtekening want ze geloofde dat ik daadwerkelijk de nicht was van Armin. Dus zo eerlijk als ik was (mij niet heus) zei ik: ja maar hij, mijn neef, is beroemd, ik helemaal niet dus je moet een handtekening aan hem vragen :P ;)

Maar nee dat was niet de bedoeling, ze wilde persé mijn handtekening. Nou prima meid als jij dat toch wil dan krijg jij mijn handtekening. Na eerst even nagedacht te hebben, hoe mijn handtekening ook alweer was want ja ik wilde mijzelf niet verraden door mijn handtekening, handtekening gezet op een stukje papier :D :D :D

Dus mensen IK BEN GEWOON BEROEMD!!!!!

Na mijn handtekening gezet te hebben ben ik naar de jongens gelopen en gezegd dat ik mijn handtekening heb want ja IK ben WEL de nicht van Armin van Buuren en uiteraard begonnen die heel heel heel hard te lachen. Ze vroegen wel meteen of ik haar nog heb verteld dat het niet zo was maar uiteraard niet, dan was de hele grap voor niets geweest. Dus ik haar lekker in de waan gelaten dat ik echt zijn nicht ben ;)

Nou dat was even een berichtje tussen door.

Tot het volgende berichtje.

Oja wat ik jullie niet wil ontnemen, vorige week ben ik gevallen met eentje uit Hakis en de volgende morgen waren mijn twee kleinste tenen twee keer zo dik als normaal. Zo koppig als ik ben, dacht ik, o dat gaat wel over. Nou niet dus. Dus vanmorgen nadat veel mensen zeiden Monica misschien moet je er toch even iemand na laten kijken en onder veel gemopper van mij toch maar naar de schoolnurse geweest en wat blijkt, dikke kans dat die gebroken is :( :( :( Maarja een röntgenfoto heeft geen zin want dan weet ik alleen of die gebroken is ja of nee maar de behandeling blijft hetzelfde --> de twee kleinste tenen aan elkaar tapen. En omdat ik uiteraard zo koppig is geweest door te lopen heb ik het alleen maar erger gemaakt. Uitkomst ik loop nu met krukken om mijn teen rust te geven en laat dat nou net niet zo goed uitkomen aangezien we (minstens :P ) 2x per week uitgaan. Gelukkig is iedereen heel lief voor mij en wil iedereen me helpen :D :D :D Love my Hakis family.

Nou dit was echt,

lieve groetjes van de brokken piloot ;)


  • 22 November 2013 - 18:11

    Deb:

    Mevrouwtje eigenwijs......
    Je bent weer lekker bezig....haha!!

  • 22 November 2013 - 18:43

    Astrid:

    He zussie,

    lekker bezig hoor...maar laat het goed genezen anders blijf je er last van houden.
    (hier spreekt een ervaringsdeskundige)

    Succes met die krukken


  • 22 November 2013 - 20:00

    Je Lieve Moeder:

    sjonge zeg als je weer wat weet, alweer met krukken lopen? volgens mij is dat erg leuk zelf heb ik daar niet
    zoveel ervaring mee!!
    suc8 ermee

    kus ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Salo

Monica

Welkom op mijn profiel. De komende vier maanden ga ik stage lopen in het academisch ziekenhuis in Paramaribo, Suriname Via deze site houd ik jullie op de hoogte van mijn avonturen en belevenissen in Suriname

Actief sinds 13 Aug. 2013
Verslag gelezen: 1116
Totaal aantal bezoekers 6850

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2015 - 28 Januari 2016

Suriname

23 Augustus 2013 - 23 December 2013

Studeren in Finland

Landen bezocht: